Näkymät navigointi

Tänään

Puheenjohtajatentti Tampereella

Koskikeskus Hatanpään Valtatie 1, Tampere

Aamulehden ja Ylen puheenjohtajatentti Tampereen Koskikeskuksessa. Sosiaalisessa mediassa keskustelua voi seurata hastagilla #tamperetentti. Tilaisuutta voi seurata suorana Yle Areenassa. Teemoja: 1. Päivänpolttava valtakunnanpolitiikan kierros. 2. Suuret kaupungit kasvun vetureina. 3. Mikä on tulevaisuuden kunnan rooli ja paras uusi mahdollisuus? 3. Liikenne. Mistä huolehtii maakunta? Millainen on kunnan suhde joukkoliikenteeseen? 4. Yritykset ja työpaikat. Mitkä kunnan

Pietarsaaressa Joonas Leppänen

Kävelykatu Pietarsaari Pietarsaari

Puoluesihteeri Joonas Leppänen paikalla kaupungin vaalitapahtumissa: Pietarsaari kävelykatu 11-13. Cafe 13 Alaveteli 15-16

HS vaalitentti

Sanomatalo Helsinki

Hesarin puheenjohtajatentti Sanomatalossa

MTV vaalitentti

MTV

Maikkarin suuri vaalidebatti klo 20.00

Politiikasta taidetta

Gaudeamus Kirja & Kahvi Vuorikatu 7, Helsinki

Politiikasta taidetta -sarjan kolmannessa osassa keskitytään vaalimainoksiin. Mitä syntyy, kun Häiriköt-päämajan Jari Tamminen ja kuvataiteilija Jani Leinonen tulkitsevat kuuden puolueen ohjelmia kulttuurihäirinnän keinoin? Kuntavaalien alla julkiseen tilaan työntyvät jälleen perinteiset vaalijulisteet kadunvarsitelineissä. Vaalijulisteet ovat aivan erityistä poliittista viestintää. Julisteissa puolueiden imagon rakentamisen täytyy tapahtua nopealla vilkaisulla sulatettavalla tasolla. Niiden keskiössä ovat yksinkertaiset, sloganmaiset vaalilupaukset ja

Kommunalvalsdebatt på Viirus 5.4.

Teatern Viirus Sjötullsgatan 33, Helsingfors

Vänsterförbundet ska vara med och diskutera i en kommunalvalsdebatt som Klockriketeatern ordnar tillsammans med Ny Tid på Viirus 5.4. I diskussionen deltar Eva Biaudet (Sfp), Mia Haglund (Vf.), Tuuli Kamppila (FP) och Katja Mannerström (Gröna). Som moderator fungerar Lasse Garoff från Ny Tid. Alla era medlemmar får specialpris till föreställningen som föregår debatten. Normalpriset är

Ylen puheenjohtajatentti ykkösellä

Yle TV 1

Torstaina 6.4. klo 21.05 - 22.35 Katsottavissa Yle Areenassa Kahdeksan eduskuntapuolueen puheenjohtajat kohtaavat vaalien alla TV1:n puheenjohtajatenteissä, joita juontavat Jan Andersson ja Seija Rautio. Torstaina 6. huhtikuuta tentissä arvioidaan kampanjoissa esiin nousseita kysymyksiä. Katsojat voivat kommentoida tenttiä Twitterissä.

Kuntavaalien tulosilta mediassa

Kuntatalo Toinen linja 14, Helsinki

Kuntavaalien tulosilta lähetetään valtakunnallisiin tv- ja radiokanaviin Kuntatalolta. Tilaisuudessa on paikalla Yleisradion, MTV:n Sanoma Media Finlandin ja STT-Lehtikuvan lisäksi myös muu vaaleja seuraava kotimainen media.